|
|
| Jasperovitsj |
Ik zou graag de maximumduur van 80 minuten behouden. Op 60 minuten kan ik niet helemaal m'n ding doen en deftig opbouwen, en als je dan al wat minder toegankelijke muziek en langere nummers draait kom je op 7 of 8 platen uit, en dan wordt je gegarandeerd afgerekend...
Dus neem anders minimum 60 minuten en maximum 80 minuten? :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
idd, best dat aantal djs niet optrekken, of het moet zijn dat er veel meer juryleden gevonden worden. We zitten nu met nog maar 6 juryleden voor 20 sets :nervous:.
Ik spreek voor mezelf als jurylid, maar ik heb weinig zin om rondes met bijv 10 sets te beluisteren of 6 rondes te beluisteren.
:nervous: |
agree |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou graag de maximumduur van 80 minuten behouden. Op 60 minuten kan ik niet helemaal m'n ding doen en deftig opbouwen, en als je dan al wat minder toegankelijke muziek en langere nummers draait kom je op 7 of 8 platen uit, en dan wordt je gegarandeerd afgerekend...
dan gaan de meeste sets terug 80 minuten duren denkek..
mor anyway, kheb daar niets op tegen, een build up in je set is van enorm groot belang en bij progressive is da inderdaad wa moeilijker |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mja... 1u voor trance = 10 tracks; voor mij gaat da wel.
Het is wel ambetant dat al uw tracks 10 minuten duren natuurlijk :D
Als je de keuze laat tssn 60-80 dan kiezen de meesten toch voor 80, en kga akkoord dat 80 voor de jury veel is...
Kzou anders zeggen 60-65 mins voor trance en 75-80 voor progressive :p (alhoewel et eig. wel beter is moest iedereen dezelfde lengte hebben, kan je echt niet naar 70 gaan ofzo ?) |
|
|
| Bertn |
| maak er anders 70 minuten van?:) das ni té lang, en dat scheelt ook maar 1 nummer voor jasper:toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|