|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Ik zie niet in waarom ge niet in de jury zou kunnen zitten voor de volgende ronde.
Iemand met uw mix/dj-ervaring kan de kwaliteit van de jury alleen ten goede komen. Je moet uiteraard zelf ook willen en tijd hebben.
Vorige contest ben ik er ook op een eigenaardige manier uitgegaan, door de ene praktisch de hemel ingeprezen, door de andere als "plat en saai" bestempeld. Ik heb er mij toen ook bij moeten neerleggen, ik begrijp dat dat niet zo gemakkelijk is. Ik heb uiteindelijk toch besloten om mee te doen, al heb ik daar tot het laatste moment aan getwijfeld.
Er is misschien wel een beetje prestige mee gemoeid, maar behalve leerrijke kritieken valt er verder niks te winnen of verliezen bij deze contest. Ik denk dat we volwassen genoeg zijn om deze discussies te relativeren en af te sluiten. Zodoende we de volgende ronde met een schonere lei kunnen beginnen en nodige acties ondernemen die aantonen dat we uit het verleden toch iets hebben geleerd. |
Wow. Respect. Na het lezen hiervan dacht ik "gdv, je hebt gelijk, wrm zou ik niet jureren?"
| quote: | Originally posted by TOR
Dat zal niet in goede aarde vallen bij de tranceheads, die hem als te kritisch zullen beschouwen en het als een revanche-act zullen zien :p |
En na het lezen hiervan krijg je dan toch wel weer een deur in je gezicht :p
@ Phor: Ik vind dit geen trance-progheads discussie, een andere set had er even goed kunnen uitgeflikkerd worden omwille van dezelfde reden. Stel maar dat iemand helemaal geen voorstander is van techtrance en die er daarom uitflikkert ... Het is natuurlijk wel weer erg onhandig dat het gaat om een set van een proghead, en daardoor krijg je weer die stereotype tegenstelling. |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by diddi
WAs dj Sid niet de vorige winnaar en ligt hij der nu al niet uit? :D |
neen, ik heb de vorige contest NIET gewonnen :)
btw,
ik wil best wel jureren in de volgende ronde :) |
|
|
| Config |
| als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen :) tenzij der klachten zijn |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Config
als ge me trug wilt als jurylid moetet maar zeggen :) tenzij der klachten zijn |
Hoe meer, Hoe beter en des te betrouwbaarder het resultaat... :)
Jury (7):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dr mogen er nog wel een paar bij... |
|
|
| Config |
Dj Sid bood zich ook aan op de vorige page:
Jury (8):
TOR
Cresto
Bertn
MikeVee
The Freezzz
Jasper
Config
Dj Sid |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|