|
|
| Bertn |
| ik doe ook nog mee. |
|
|
| Phortastic |
| Ik ga voorlopig passen omdat ik weinig tijd ga hebben. Moest het zijn dat er juryleden te kort zijn schrijf me dan maar in though. |
|
|
| dj Zevan |
| quote: | Originally posted by Push2005
Maar dan kan je ook naar het BPM enzo kijken :p
Moest ik een toestel bezitten met 0.01% pitch accuracy mag je er zeker van zijn dat ik thuis zuiverder zal mixen dan nu het geval was. Sommige mensen hebben ook de middelen niet hé ;) |
mijn dubbele cd-speler is nog van de oude stempel
geen bpm-counter op mijn toestel en nauwkeurigheid van 0.1%, moet u helaas teleurstellen hierbij
na 8jaar mix ervaring gebeurt nog steeds alles op het gehoor, blijft nu eenmaal het meest nauwkeurige en gemakkelijke voor mij
mixtechniek hangt van veel meer af dan beatmatchen alleen,
op de juiste beat zitten, fase-matching, mixbaarheid van 2 liedjes, niet teveel verschillende elementen in de mix, noem maar op... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
mijn dubbele cd-speler is nog van de oude stempel
geen bpm-counter op mijn toestel en nauwkeurigheid van 0.1%, moet u helaas teleurstellen hierbij
na 8jaar mix ervaring gebeurt nog steeds alles op het gehoor, blijft nu eenmaal het meest nauwkeurige en gemakkelijke voor mij |
Dat bedoelde ik niet helemaal :). Mijn CD-spelers zijn ook zo (behalve dat ik BPM counter heb; maar wie gebruikt dat anyway... is toch altijd mis).
Als je mixt tegen 125 BPM aan 0.1% moet je minder snel bijsturen en zal het sowieso minder hoorbaar zijn. Als je mixed tegen 140 BPM bvb dan zal je dat al veel sneller moeten doen.
Wat ik wil zeggen is dat een 'technisch zuiverder' setje steeds makkelijker te bereiken is met toestellen die nauwkeuriger zijn. In dat opzicht kan niet elke dj uit gelijke startblokken schieten dus moet het technische voor mij ook niet zwaarder doorwegen. Opbouw en concept blijven zeker ook belangrijk :) |
|
|
| TOR |
| Ik blijf beschikbaar voor het jureren :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|