|
|
| MikeVee |
Speentje heeft me zijn beoordeling gezonden :)
Binnen 5 minuten de resultaten van mijn poule. |
|
|
| MikeVee |
Gaan door:
mix 5
mix 7
Vallen af:
mix 6 (109/150)
mix 8 (119)
Set 6
- Mixtechniek: Mixen valt wel mee, niet veel op aan te merken. De moeilijkheidsgraad ligt ook niet zo hoog door het trage tempo van de nummers. Toch zijn er enkele overgangen die heel bruusk zijn, ondanks de lage snelheid van de mix. Dit kon dus wel beter..
--> 16/25 punten
- Structuur: Nummers passen goed na elkaar, ik hoor soms zelfs geen verschil erin.. Eigenlijk merk ik niet echt een opbouw of evolutie in de mix, de tunes blijven gelijkaardig, wat de mix van begin tot einde ééntonig maakt…
--> 7/15 punten
- Concept: Het enige concept dat ik in deze mix vind, is een heel saaie.. Sorry, maar ik vind deze mix misschien nog wel gepast om als achtergrondmuziek op te leggen, maar als luistermix is dit echt wel heel slaapverwekkend..
--> 3/10 punten
26 / 50
De overgangen zijn goed, maar gezien de platen en verloop van deze set is dat een must.
Tsja, de structuur, het klinkt allemaal hetzelfde,bovendien zijn er een aantal platen die veel te lang duren (of is dat omdat het allemaal op elkaar lijkt), wat de aandacht van de luisteraar doet verslappen.
Concept: Puur voor de liefhebbers, je krijgt van mij wel veel punten omdat je wel zal beseffen dat je het hiermee moeilijk zal hebben om de finale te halen, maar toch doorzet.
21+10+9= 40/50
Techniek : 22/25
Flow : 13/15
Concept : 8/10
Totaal: 43/50
Deze set is mixtechnisch super, de overgangen zijn naaldloos. Deze progressief mix opent met een lekker dirty percussienummertje en kabbelt dan rustig verder. Een wat dromigere plaat ertussen en dan strak naar het tweede deel van de mix. Halverwege slaat de DJ een iets rustigere richting in om dan weer lekker het tempo op te drijven. Heb hier echt van genoten héel toegankelijk en dus superlekkere flow en trackselectie: ownage
Set 8
- Mixtechniek: Mixen is goed, soms wat overgangen die niet heel zuiver zijn, maar over het algemeen goed. Verder geen commentaar eigenlijk..
--> 22/25 punten
- Structuur: Weer een klassieke opbouw. In het begin mis ik wel wat flow, door trage overgangen naar sedna bijvoorbeeld. Naar het einde toe wordt er wel sneller gemixt, maar dan mis wat vooruitgang in de mix door 3 à 4 uplifting platen op een rij te horen.. jammer
--> 10 /15 punten
- Concept: Ken haast alle liedjes in de mix, heeft als voordeel dat ik van veel ervan fan ben, maar als nadeel dat ik sommige, zoals ‘lift’ al beu ben… Vind het wel heel jammer dat het grootste deel van de mix gewoon mainstream uplifting (asot) trance is, totaal geen verrassingen in deze mix voor me, spijtig. Toch een mooie tracklist, maar vanaf de helft toch wat te eentonig..
--> 7 /10 punten
39 / 50
De overgangen zijn goed tot uitstekend, hier en daar een minimaal klein foutje. Tijdens een set op een feest zouden deze niet eens opvallen, maar in een contest telt dit mee in de afrekening.
De structuur heeft IMO niet echt een hoogtepunt, maar gezien de energie die deze set van het begin wel heeft is dit zeker geen noodzaak.
Leuke set, deze geniet mijn voorkeur.
22+13+9
Techniek : 19/25
Flow : 10/15
Concept : 7/10
Totaal: 36/50
Deze doopte ik "de MSN mix". De DJ van dienst was blijkbaar z'n MSN vergeten af te zetten bij het opnemen van z'n mix waardoor dat irritante gepiep constant doorheen de muziek klinkt (vooral in de eerste minuten van de mix). Op zich wel een leuke set met enkele fijne nummers (16 bit lolitas - sedna, capetown - proglifter etc...). Dit zou live wel leuk zijn maar als "luistermix" vind ik de flow toch iets minder om in deze poule echt goed te scoren. |
|
|
| diddi |
Die msn-mix is de mijne dus... lolz.. thanks voor de comment en ik zal volgende keer mijne msn afsluiten :haha:. Ik had hem te kort voor de deadline opgenomen en ik had dus geen tijd meer een ander setje te mixen...
Tis de schuld van Domi! :p |
|
|
| The Freezzz |
| Sorry voor mijn ongeduldigheid, maar zijn de uitslagen van die ene poule er al.... :clown: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|