|
|
| Jasperovitsj |
Met 8 man kunt ge geen contest houden hé :rolleyes:
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal persé tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend :sadgreen: |
|
|
| TOR |
| Volgende keer werken we met contracten. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Volgende keer werken we met contracten. |
en contractbreuk staat gelijk met een vat op de volgende Beta-party |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Met 8 man kunt ge geen contest houden hé :rolleyes:
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal persé tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend :sadgreen: |
met mijn EER project als eindwerk moet ek nog altijd zoeken naar een bedrijf, daar kruipt ook relatief veel tijd in, en ten 2de eerlijk gezegd ik ben nu ook ni den beste mixer om het zacht uit te drukken bij mij duurt da veel langer om iet deftig in elkaar te flansen. Nuja op zich ist geen excuus gezien den tijd da we gekregen hebben, morja ik en uitstellen :o |
|
|
| Gevork |
Ja sorry manne.
Ben juist thuis vant werk.
Ik heb dit maand enorm weinig tijd gehad om een mix op te nemen.
Ik heb hier nog verschillende mixes dat ik vorige maand had opgenomen.
Ik zal er zo eentje opsturen.
Kan de ftp wel niet vinden.
Is er al een link?
Greetz |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|