|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by The Freezzz
Als iedereen afzegt zeker... :o :rolleyes: Misschien is de deadline iets opschuiven naar woensdag ofzo toch niet zo'n slecht idee, aangezien er anders maar 10 ofzo meedoen en er toch nog geen ftp beschikbaar is. Voor mij maakt het niet uit ik heb mijn setje toch al af, maar t lijkt me toch leuker als er meer mensen meedoen.
Beterschap btw :clown: |
Langs de andere kant vind ik dat mensen de deathline moeten respecteren. In al die tijd moet je toch wel ééns een uurtje hebben vrij gehad, je kan trouwens tijd maken.
Soit, net m'n 3de mixke gemaakt en deze zal ik dan ook inzenden :) |
|
|
| jeronimo_jd |
| Juist toch nog rap een setje in mekaar geflanst. Gaat er nog een ftp gepost worden waar ge hem kunt uploaden of hoe zit da? |
|
|
| Transfusion |
| jo Luc, ftp :whip: |
|
|
| Real |
Zwakke organisatie Luc.
edit: omdat je zo'n gevoelige jongen bent, zal ik even expliciet vermelden dat het maar een grapje is.  |
|
|
| Push2005 |
Slechte organisatie ? Misschien... Ik kan minder lachen met al die Dj's die zich plots terugtrekken; de ftp wordt pas ter beschikking gesteld als we zien hoeveel mensen er nu daadwerkelijk een set hebben, alleszinds de mijnen is sebiet klaar... Zet maar een 'ok' bij die lijst als je set af is. De indieningsdatum is trouwens pas vanavond... En nee, normaalgezien wordt ze niet verlaat.
Het initiatief moet niet van mij alleen komen, iedereen moet wat meewerken; en dat kan van velen hier niet gezegd worden. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|