return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Vilka här är skivberoende??

BFS
Jag har ständigt massor med skivor som skall köpas, brukar se till att köpa dom senaste med jämna mellanrum. Men allt eftersom så hittar man ju nåt som man inte han med att köpa och jakten är gång för fullt.

Jag tog ett litet uppehåll under sommaren då jag inte spelade överhuvudtaget, kändes sunt att lugna ner inköpen lite granna men man är ju snabbt tillbaka i gamla gängor igen. Ibland önskar jag att secondhandbutiker och ebay aldrig uppfanns :D Någon som känner igen sig?

Kram
RebeL9
för mig går det i omgångar. kan ibland bli helt insnöad på att köpa skivor. men sedan svalnar det. köpte som mest skivor för 3 år sedan. köpte nog över 100 vinyler på bara någon månad. varav flera var riktiga rariteter som jag aldrig lär sälja ^^
trancedanne
jag var skivberoende förut men nu köper jag bara de jag verkligen vill ha :D
reveal
quote:
Originally posted by RebeL9
köpte som mest skivor för 3 år sedan. köpte nog över 100 vinyler på bara någon månad

:eyes: Hur har man råd med det egentligen? Hade varit najs om man kunde köpa så många dock :)
NooN
Jag har köpt runt 5 skivor (CD) varje månad i över ett års tid nu. Dessutom lägger jag några hundringar på downloads.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden