|
Ny remix av mig, som utlovat :)
|
|
|
| Vizay |
Yehepp, jag lovade ju er som lyssnade på mixfestivalen att jag skulle lägga ut första låten jag spelade för nedladdning.
Well here it is:
Imogen Heap - Hide & Seek (vizays bootleg)
Högerklicka, spara som ;)
Det är alltså en icke officiell remix av Imogen heaps låt som blev klar för ca. 2 veckor sedan.
Kolla gärna in immis hemsida www.imogenheap.com
Riktigt duktig artist :)
ohh well, kommentarer osv är givetvis jättevälkommet :) |
|
|
| Akia |
| En riktigt skön låt! Tack för att du delar med dig av den! :gsmile: Kommentarer på producers promotion -> |
|
|
| Kvicket |
| Riktigt skön :) älskat orginalet sedan den spelades i slutscenen av OC i april 2005 :) Så lite lagom gammal men din mix är riktigt skön, fångat stämningen bra! |
|
|
| SMC |
| Godkänt overall. Breaket är bra men det kan jag tyvärr inte ge dig så mycket credit för. :happy2: Gitarren låter lite plastig och påklistrad som låtsasgitarrer ofta kan göra. Slutligen blir det lite för sockersött för min smak när sången, leaden mellan kicken, gitarren och den plingande slingan går samtidigt. Blev lite negativ kritik, men jag känner inte att jag behöver lista att snaren är bra eller att du har snygg delay på rev cymbalen, vilket du förvisso har. ;) |
|
|
| jofawe |
du suger peter :P
Nej jag drar bara i ditt ben lite.. det låter bra och lite typiskt vizay:igt.. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|
|