|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by jofawe
Den sista bilden av de förra tre jag postade är ju en tvättäkta "hatch" (för oss losties ;)) | Ah saknar som fan... Oktober 10th ;) |
|
|
| fede |
| quote: | Originally posted by Vizay
jäkligt fina bilder på bergen där, jag gissar rent spontant att det är alperna i bakgrunden, alperna eller möjligtvis anderna :) |
tackar :)
Tro det eller ej det är här hemma i Sverige! ;P närmare sagt Abisko dvs. att det varken är alperna eller anderna utan skanderna :D
Det är faktiskt väldigt fint uppe i norra Sverige :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by fede
Tro det eller ej det är här hemma i Sverige! ;P närmare sagt Abisko dvs. att det varken är alperna eller anderna utan skanderna :D
Det är faktiskt väldigt fint uppe i norra Sverige :) |
Hehehe, gissade på det, såg inte så högt ut, eller spetsigt ;)

Blev väckt tidigt, det sket katten i... ;) |
|
|
| Pjox |
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...
i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Pjox
Jag vet inte vart jag ska vända mig så jag testar här. inlägget kanske borde vara i någon annan tråd men nu blir den här...
i alla fall, jag vill ha en någolunda billig digitalkamera för rent allmän användning.
Men jag har ingen aning om va jag ska kolla på. Vad bör en kamera ha?
Jag har ingen aning om vad jag ska kolla på för att se om en kamera är bra, hyfsad eller dålig. Hjälp!?!:conf: |
2megapixlar minst, "standard" numera är 5, mycket optiskt zoom.
typ det.
Canon / Sony... har jag erfarenhet av,
Canon PowerShot A530
Sony DSC-S500
Båda räcker och blir över, ligger dessutom under 2000kr ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|