return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning

Jeremy H
Är ruskigt sugen på att släpa mig upp på detta...
LAWLER! <3
montana
kommer inte kunna gå på denna (pga massa skäl), trots att linan är väldigt intressant, det enda namnet man kommer missa är warren, blev så sne när tribalism hade bokat warren och jag missade det med en dag för jag skulle åka utomlands.
Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...
Braxen
quote:
Originally posted by Vizay
linan verkar indeed lovande men måtte de bara skippa deep dish, har fått ruggigt dåligt intryck av den mannen sedan han besökte sverige sist...

??? vanura ? .. för övrigt är dom 2st, vet du om d va Dubfire lr Sharam du såg ? .. varför va han kass ? :eyes:
Vizay
jag såg honom inte lira men dels hörde jag rapporter om festen och sen var jag personligen och såg intervjun med honom under SMC. Fick intrycket att han var extremt dryg och divig. Typ "varför ställer du frågor till mig, vem är du" när dernulf intervjuade honom.

Minns dock inte om det var båda eller bara ena killen men misstänker att det bara var ena eftersom jag benämnde dom som en person nyss :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden