return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning

Laszlo
Jag hörde Jdot lira den också om jag inte är ute o cyklar. Aftermath är dock snäppet vassare :)
SMC
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag hörde Jdot lira den också om jag inte är ute o cyklar. Aftermath är dock snäppet vassare :)

Jdot lirade original mix, Warren lirade eric prydz remix. :)
Laszlo
hmmm...var helt säker på att jdot lirade prydzmixen...nåväl, det är väl bara av akademisk karaktär ändå :)
staz
fett kul kryss! så jävla nice att den varar 2 hela nätter, blir en helt annan grej..

quote:
Originally posted by SMC
Det är där Prydas choons är som bäst. Warren lirade 1983, vild stämning.

det är där edm är som bäst över huvud taget.. the more sensory overload the better!
SMC
quote:
Originally posted by staz
det är där edm är som bäst över huvud taget.. the more sensory overload the better!

Nja. Att höra musik hemma och på dansgolvet är två skilda saker. Producenter lägger inte ner sin själ i att finslipa vacker musik för att den endast skall höras i form av en distad gröt på dansgolvet. Stora system med hög volym ger något unikt, men något även förlorat.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden