|
|
| SMC |
Nick Warren var enligt mig kryssens höjdpunkt, han var det sista som hände och jag kan inte tänka mig något som bättre förtjänar ordet klimax. Total extas, det var precis som jag hade förväntat mig, men ändå mycket mer, hur det nu går ihop.
Steve Lawler natten innan var också fantastisk, fullt ös, och stället fullkomligt exploderade när han lirade den där ENORMA låten med melodi. Måste ha ID asap på den!
Övriga jag såg var också kanon, Parham & Plaza, Petter, Marcus James, Spooky (bara lite till föremån för Petter), Andreas Hansson etc.
Det blev en dunderfest precis som vi hade hoppats på, Fokused ska ha tack och beröm.
:) :eyespop: :eyes: :crazy: |
|
|
| benni |
| hur är det med bilder.. är det nån som har tagit? måste ha varit grymt med halloween dekorationer som reklamen sa :p |
|
|
| Laszlo |
nej dra åt i heeelvete vilken oförglömlig resa...tveklöst det bästa jag varit på hittills!
Vår resa började mindre roligt då min bil pajjade påväg hem till byn då jag skulle plocka upp resten av Rydaholmsmaffian. När jag väl blivit hämtad så fick vi sen inte igång farsans S80 heller och smått panikslagna var vi rädda att vi skulle missa hela festen, men till slut fick vi liv i bilen. Tre av oss kom med på båten - den sista stackars jävlen hade i all hast av misstag tagit med sig sin polares pass vilket upptäcktes i terminalen. Det var bara för honom att vända på klacken och köra hem dessa 50 milen igen. Värre moodkiller får man leta efter - jag var rädd att detta skulle försöra hela kalaset, men icke. Musikmässigt var detta det absolut brutalaste jag varit med om här hemma i Sverige, och vackra damer fanns det också så det fick mig snabbt på andra tankar. Bäst var imo Petter, Fanciulli och Jdot...gjutet set av finnen som satte ribban inför dag två på eftermiddagskvisten...Lawler som jag sett fram emot mest fick jag inte se speciellt mycket av. Han började något sömnigt, varpå jag sprang upp till hytten med en fager dam för att ta en törstsläckare vilket resulterade i en lång livlig diskussion om allehanda meningslösa ting och jag var inte på golvet förän runt klockan fem på morgonen igen.
Där var inte mycket folk från TA. SMC var den enda jag stötte på. Grymt härlig snubbe. By the way - jag har hittat ID på låten. Audion - Mouth to mouth. Jag hörde den 3 gånger under kryssningen - Lawler ska ha lirat den två gånger också. BRUTAL låt. Öste så jag höll på att svimma när Parham & Plaza droppade den.
Jag hade med mig brorsans 350D men det blev noll kort då min blixtjävel också gick sönder då jag skulle sätta fast den...fästet sprack (vilket inte är så jävla konstigt med tanke på att jag hoppat runt som en babian på golven med den på ett antal kryssningar). Det är värdelöst att fota med inbyggd blixt, så det var lika bra att låta bli.
Några bilder från polarens kamera:
Första dagen var det lugnt och sansat...

Andra dagen började med obligatorisk frukostbuffe

Efter frukostbuffen borstar vi tänderna och sköljer med munvatten (givetvis på golvet utanför hytten)

Lagom till lunch har alkoholen börjat verka

tja... typ...

GIGANTISK TA-meetup. Någon som kan hjälpa till? Från vänster: ID, ID

:p |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
GIGANTISK TA-meetup. Någon som kan hjälpa till? Från vänster: ID, ID

:p |
Mister Minttu Reklam Mannen :D
Ska tilläggas att jag ramla av stolen av skratt när jag läste TA meetup:en, utan att se bilden. missade ID - ID med :D

Bara jag, eller ser hon inte lång ut? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|