return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 
Fokused Another Twisted Halloween Kryssning

HappyCow
Hade först tänkt att gå på Gatecrasher men det här är ju mycket mer intressant. Biljetten är bokad :toothless
Jeremy H
Hur tar sig folk upp? Ingen med typ bilplatser som kör via gbg eller jkpg eller nåt? :clown:
Vet inte om det blir nåt av sub7-bussen nämligen..
Fokused
Tja lads,

Ni hittar lite info om busstransporter och annat i vår senaste nyhetsbrev http://www.fokused.net/newsletters/06/1003/

Får inte ni våra nyhetsbrev så gå gärna in på www.fokused.net och skriv in er, så får ni fortlöpande info om vad som är nytt.

Kul att det är så många av er som verkar följa med. Kommer bli en kanonfest tror vi.

Mvh,
Parham
Laszlo
jeremy, fortfarande sungen på en plats? två polare har bangat så vi har två platser över...hojta till asap, jag fick ett par dagar till på mig att betala mina biljetter....
Jeremy H
quote:
Originally posted by Laszlo
jeremy, fortfarande sungen på en plats? två polare har bangat så vi har två platser över...hojta till asap, jag fick ett par dagar till på mig att betala mina biljetter....

Åhå, jag o Rikard var ev sugna! Inte lyckats hitta ett billigt resalternativ än bara ;S Bilar ni förbi Jönköping eller hur blir det?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden