return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Beta t-shirts - Betaalthread

CygnusX
Zoals aangekondigd zou ik vandaag de offerte van de t-shirts binnenkrijgen en dat is ook gebeurd. De prijs per tshirt ligt deze keer op 15,8€ per tshirt (incl. verzendingskosten). Iets hoger dan verwacht, omdat de kosten hoger waren deze keer.

Betalen kan op rekeningnummer 735-2245306-35, met als vermelding 'Beta t-shirt' + je nickname. Hieronder is in een tabel te zien van wie ik het geld al ontvangen heb. Het prentje zal regelmatig geupdate worden.

Wanneer ik van iedereen het geld ontvangen heb, dan ga ik naar de winkel om ze te bestellen. Dan duurt het nog een week of 3 voor iedereen ze heeft. Om problemen achteraf te vermijden, wacht ik deze keer echt tot ik al het geld ontvangen heb.

Indien iemand nog wil (bij)bestellen, dan is dat mogelijk. Je betaalt dan gewoon dezelfde prijs als de rest (tenzij het een heel duur tshirt betreft). Gewoon een post in de bestelthread maken en een mailtje naar mij sturen en dan komt het in orde.
Vishnu
Done!
Prijs valt nog goe mee.
Synthesia
Betaling doorgestuurd :)
Bl@ckOut
done
Antony
verrichting gedaan :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium