return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 
Trance på MTV

St_Andrew
har nu sett den (tack montana) o jo den var rätt kass, dom borde ju ha tagit lite klipps ifrån alla feta fester den spelats på istället omg vad fett det hade vart =)
jofawe
Jag tycker mtv får in riktiga fullträffar ibland.. Som tillexempel Partyzone.
Fast Partyzone var bättre innan, då de mixade videorna.. Kommer ihåg att de hade nån cool mix på Apollo 440 - Stop the run eller vad fan den heter... och sen en brud som sjunger från Soulsearcher - cant get enough :)

Iallafall.. ZTV Klub är bra.. Det är ju Tony Zulias eller vadfan han heter som väljer där ;)
swe_Trancer
blä jag tycker trance videos suger pung efter att sett motorcycle as the rush comes lät det så "cheesy"
House videos brukar va rätt bra:)
Versace
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...

Sände från diverse stora trancefester i holland...

hur ligger det till med de nu för tiden?
ScuL
quote:
Originally posted by Versace
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...

Sände från diverse stora trancefester i holland...

hur ligger det till med de nu för tiden?

inte så särskilt mycket.
de enda reportager de sänder är från Sensation, Mysteryland och en lite report från the Loveparade.
men angåenda singlar/clips.. ibland spelar de PvD, Tiësto och Motorcycle... Men för övrigt inte så mycket. Bara de vanliga Hitlist-låtar och R&B osv..

när man har en digitalmottageren och en parabol som är riktad till Astra 19.2Ö är det inte inte så svårt att få in TMF förresten :)
man behöver bara en lämpligt CAM-kort lr en mottagaren som kör linux som en DM7000-S (375€) (den har jag) :D .. Viva och Viva2 kan man få in gratis fÖrresten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden