|
|
| Bl@ckOut |
Signum - The timelord
Ozone - Rock
Absolute - New horizon
Midway - Amazon |
|
|
| mellow_head |
| George Hales & Ant Williams - Ocean Drive :crazy: |
|
|
| ConFig |
| Als ge iemand echt wil converten moet ge die proberen meekrijgen naar ne trance-event.. men beste maat kreeg ik eerst met moeite meer naar Tomorrowland maar die sets in Perfecto, Ferry en Armin hebben em toch al wat meer doen overslaan.. vervolgens raad je ze aan om wa meer commerciële trance te gaan luisteren, gelijk L.E.F., daar is men maat nu weg van.. als ze dan uitkomen bij oudere ferry tracks kom je opeens aan classics :p en dan is et resultaat bereikt :p |
|
|
| domineesje |
| asot 2004 cd 2 |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
plastic fantastic! |
jah! lol:haha:
verder heb ik hetzelfde meegemaakt als ConFig op tomorrowland met paar van mijn vrienden :p maar de vraag was tracks om een 'introductie-mix' te maken... al paar schoon lijstjes tegengekomen, ik zou Kuffdam en Plant - Summerdream er toch wel bijsteken
edit: en een paar met lyrics, Dogzilla - Without you bijvoorbeeld, of een cover zoals AvB, Racoon - Love you more. Ook wat instrumenten die ze misschien niet verwachten, de strings uit Way out west - Killa of de gitaar uit Sunlounger - White sand |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|