|
Vinylize, Asta, The Hague (NL) [09-09-06]
|
|
|
| LeonB |
Line up:
Ernesto
Leon Bolier
Astrid
Yves deRuyter

| quote: |
4D-events (denken, durven, doen en doorgaan) is een nieuwe naam in het Nederlandse dancelandschap en richt zich met het concept Vinylize op trance in de breedste zin van het woord
Een organisatie die bestaat uit een groep liefhebbers met een passie voor dance en uitgaan. Ambitieuze mensen die hun hart en ziel in hun organisatie steken en dit niet uit winstbejag doen. 4D- events heeft zich met zijn feesten enerzijds tot doel gesteld de prijs-kwaliteit verhouding in balans te krijgen. Dus geen smerige toiletten, goed geluid en licht, mooi decor, fraaie visuals en een ijzersterke line-up voor een redelijke entreeprijs.
Anderzijds wil 4D-events proberen de unieke sfeer tijdens feesten van pakweg tien jaar geleden naar het heden te vertalen. Het trance-concept Vinylize is echter alles behalve een classics-party. Er kunnen tijdens het feest natuurlijk klassiekers uit de oude doos langskomen, maar ook nooit ontdekte pareltjes en fonkelnieuwe dansvloerknallers. De artiesten draaien tijdens Vinylize bij voorkeur met ambachtelijk vinyl, maar kunnen ook prima uit de voeten met cd-spelers. De nadruk ligt echter op trance in al zijn verschijningsvormen, met kwaliteit en warmte als de enige voorwaarden en waarbij niet in benauwende hokjes wordt gedacht.
Na de try-out van Vinylize in Arnhem op 24 juni 2006 vindt er op zaterdag 9 september een volgende editie plaats in de Haagse Asta. Tussen 23:00 en 5:00 uur zullen in totaal vier dj’s aantreden die hun sporen ruimschoots verdiend hebben in de dancescene. De koningin van de progressive trance ASTRID zal na een sabbatical in de hofstad laten horen waarom ze nog steeds tot de beste vrouwelijke dj’s ter wereld gerekend mag worden. LEON BOLIER heeft talloze memorabele tracks geproduceerd voor labels als Armada, United en Spinnin’ Records en is als dj een snel rijzende ster aan het trancefront. ERNESTO is de dj-ende helft van het populaire duo Ernesto & Bastian dat verantwoordelijk is voor vele trance-klappers. De Belgische veteraan YVES DERUYTER verricht begin jaren 90 baanbrekend werk als producer en geldt sindsdien als één van de belangrijkste vormgevers van het trancegeluid.
|
Welke ta-ers gaan erheen? Wordt wel gezellig dacht ik zo :) |
|
|
| Push2005 |
| Ik ga pas als YDR hier uitgebreid promotie komt maken :toothless |
|
|
| mellow_head |
| Leon Bolier, jij spamslet! |
|
|
| LeonB |
sorry :P
Ik had natuurlijk ook iemand anders dit kunnen laten posten, maar dat vind ik nogal omslachtig. En het is toch niet erg om dit soort feestjes onder de aandacht te brengen? Ben niet alleen lid van TA om te spammen hoor :) |
|
|
| rob_intuition |
neehee, Leon is braaf haha
Ik ben hier wel bij, lijkt me nogal logisch :D
Ik hoop er ook weeral wat BETA's te treffen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|