|
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
|
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by rob_intuition
nja.. we doen gewoon ons ding, en hopen dt veel mensen dat leuk vinden, en volgens mij is dat wel zo ;). |
Anders zouden jullie zo succesvol niet zijn natuurlijk. Langs de andere kant is ASOT ook succesvol :D
Maar nee, I like what you're doing. |
|
|
| TOR |
| Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
|
|
| christina |
| ik verkies anders toch wel een "a life elsewhere" boven een "second turn"... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
Een grote +1 hiervoor; maar er bestaan uitzonderingen (Lift) ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TOR
Intuition legt de focus opnieuw op het melodieuze aspect van trance en dat vind ik een zeer positieve evolutie in vergelijking met het gros van de overige producers, die louter streven naar een zo helder mogelijke track en op die manier bij een holle, plastic sound terechtkomen met nutteloze filters en whatnot, een sound die ik graag als huis-tuin-en-keuken trance classificeer, m.a.w. run of the mill trance zonder ook maar 1 memorabel moment. Het spijt me dat ik dit moet zeggen Devilex, maar Sean Tyas & John O'Callaghan zijn het gezicht van die slappe, levensloze trance. :tongue2 |
Voila, da is 't inderdaad, maar dan beter uitgelegd :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|