|
Intuition Invites - Club Poema, Utrecht (07-10-2006]
|
|
|
| Devilex |
| Jon O Bir was de man van de avond schijnt |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Jon O Bir was de man van de avond schijnt |
Dat was ie op Tomorrowland 2005 alleszinds voor mij ook. Goede Dj :) |
|
|
| The_G0dfather |
+1
Ongelooflijke sound heeft die kerel. Verwachtte er veel van na eens een ongelooflijke ways & means set te horen van hem en ie loste de verwachtingen compleet in. Steve Helstrip was ok maar iets te plat ih begin en gewoon wa boenken op bepaalde momenten (voor mij dan), maar tweede deel was veel beter met enkele superplaten.
Dan nog groot stuk van Menno's set gehoord die ook weer gewoon zeeer lekker was, de intuition sound :D. Orjan doet 't 'm nog steeds :)
Thumbs up to club poema, vind 'k persoonlijk een zeer mooi locatie om feestje te geven, underground, één grote ruimte maar via muren en boogjes mooi onderverdeeld. Behoorlijk vlotte bediening en vriendelijk. Moderne zaal, maar wel een mini-ingangetje :p.
Ook nog de goeie sfeer vermelden, zalig feesten in NL, een van m'n betere feestjes.
Dan snel ff naar W-Vl gereden, ahum. |
|
|
| christina |
neenee voor mij toch wel thomas bronzwaer!!
maar ik kan geen review typen, want ik moet gaan stemmen:mad: |
|
|
| Progrez |
Jon O'Bir benaderde gisteren alweer de technische perfectie. Samen met de immer bescheiden Thomas Bronzwaer heeft hij de avond doen slagen.
Steve Helstrip draaide tot mijn afgrijzen Love You More. De rest van de set vond ik ook een beetje zwak. Al speelde hij wel de nieuwe 4 Strings en die blijft verrassend sterk. Die plaat heeft zijn set een beetje gered.
Ik heb goe gelachen en het was de Intuition-trip wederom waard. De kwaliteit van hun events ligt nog steeds honderd keer hoger dan die van hun releases. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|