|
|
| Pisch |
| LOL! Vilka ögon du har på den andra bilden Steve! HAHAHAHA! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej alla!
Först vill jag börja med att tacka alla som stöttade mig... gick riktigt bra och det var ett jäkla drag på golvet!
Blev inte så bra meetup men wtf jag träffade de flesta iaf.
Lyckades bli superfull mot slutet dag2 tyvärr... kan inte fatta hur det gick till!
Aja... i det stora hela! Grymt kul kryss igen! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Nån förutom steve som känner till vad det här är för låt? http://www.youtube.com/watch?v=DsZDzicvySs
9 minuter in i steves set. Hur skön som helst, dock är ljudet inte det allra bästa som vanligt. |
Låten är Michael Splint - You set me free (Dj Choose & F Remix)
:gsmile:
Kul att ses igen! Tack för supporten! |
|
|
| anuga |
Såja, tbx i Skåneland o här kommer rapporten :)
Dag Ett var ju bra, det lilla man kommer ihåg, Minttu'n tog sin verkan ganska snabbt och efter typ Alter börjat spela kommer jag ihåg, väldigt lite...
Inte förrens jag vaknade dag två och tittat i videokameran insåg jag att jag hade både varit på main under Fredrik och på Panorama under Steve, något jag trodde jag hade missat, trodde när jag vaknade att jag inte kommit ifrån hyttarna ens :)
Dag Två, tog det lugnt, blev mest njuta av musiken =) Och memorera eXtremt roliga kommentarer =)
Är det sant att Simon spelade "Without you" efter en annan låt Pisch? ;)
Överlag spelade alla grymt bra!!! Men som alltid, måste jag säga att det är folket som gör festen, allt annat är bara "props".
10/10! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|