|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by mjz
nä! men titta vem lever och är skrivkunnig :)
det är sig ganska likt med buffé och så ja |
Götteligött, har du förbokat denna gången eller? Någon annan som också har gjort det?
Det tillhörde traditionerna när jag åkte innan att alltid börja resan med buffen =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Götteligött, har du förbokat denna gången eller? Någon annan som också har gjort det?
Det tillhörde traditionerna när jag åkte innan att alltid börja resan med buffen =) |
Jag har lagt ner det sen några kryssar för att få mer tid till förfesterna...
Några tips:
Se till att komma ombord tidigt så ni kan slänga in era prylar snabbt i hytten och sedan bege er upp till tax-freen.
Tax-freen öppnar 20:15 och som bekant brukar köerna vara MASSIVA både innan öppningsdags och senare till kassorna! Så funder även ut redan innan vad ni vill köpa!
Sedan drar man upp till Captains Grill och äter lax eller nåt annat gött... se är det bara att förfesta på!
Dock så har ju buffén sina fördelar då man kan softa ner, ladda upp med näring och få en riktigt bra start på de 23 av massivt festande!!! |
|
|
| jofawe |
vi har glömt göra en "vem kommer lista"
skriver upp de jag kommer på på rak arm
jofawe
steve
sipowitz
anuga |
|
|
| Speactra |
| Jag hänkar :D Ska bli hur kul som helst! Min första monday bar kryssning! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
8
jofawe
steve
sipowitz
anuga
Speactra
Akia
ColinZeal
Jace2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|