|
|
| SteveTranz4ever |
Dom skummar igenom mixarna... knappast annars att det finns tid att lyssna på över 100timmar mix... iom. att varje mix är runt 1 timme och de har fått in drygt 100 mixar.
Som dom själva nämt så är nivån hög på alla mixar men dom måste ju även välja musik som dom tror passar in/funkar bäst på just denna kryssningen ...
Vad vet jag... men jag tror att ganska fort när man börja lyssna på en mix så infinner sig en känsla...
Man sorterar ut till en mindre hög (ungefär som Idol)
Sen sorterar man ut några favoriter... sen blir det en liten final...
Vilka ska med och så överväger man... uteslutningsmetoden.
Och jag är säker på att de mixar de väljer i slutskedet får en rejäl lyssning...
Jag låter som värsta ambassadören här men det är väl så det borde gå till!
Right ? :gsmile:
Laszlo... DU ROCKAR!!!!!!!! Men det kanske var lite för minimalt för denna typen av fest? Vad vet jag! |
|
|
| Laszlo |
| nja, skickade inget minimal...det var proggeliprogg och elektrå jag hade på min senaste promo...men det hade som sagt heller inte gått hand i hand med resten av akterna på luciakryssen,,,,nåväl, nästa gång...eller gången efter :) |
|
|
| thernan |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jasså är det du de... kul kul!!! :gsmile:
Fan så nice! |
Hehe jo lite överaskande och kul! |
|
|
| MondayBar |
Hej, här kommer en liten nyhetsrapport om biljettläge mm.
Nu är kryssningen i princip fullbokad, alla 4-bäddshytter är slut, men det finns finns några enstaka 2-bädds D- och Silja Class kvar, men som vanligt lär det bli ett antal lediga när första utrensningen av ej betalade hytter är gjord i början på oktober. Dessa kommer att släppas på torsdag 5 oktober. Vad detta betyder är att vi kan vänta oss en fullsmetad kryssning i december igen!
Nytt förturssystem fr o m Gatecrasherfesten 4 november:
Vi kommer även att införa ett permanent förturssystem för hyttbokningar och festbiljetter till våra mest trogna gäster med början på Gatecrasher-festen den 4 november som gäller de som köpt förköpsbiljetter och fyllt i sina kontaktuppgifter på baksidan.
Mer om allt detta i nyhetsbrevet som kommer inom kort.
Mvh,
Staffan & Johnny
Monday Bar
ps
Snart slår Angel upp dörrarna igen i nya lokaler i Stockholm - lördagar en gång i månaden. |
|
|
| Pisch |
| Jävligt trevligt att Angel öppnar igen! Besökte det aldrig förra gångerna de körde! Det är nog dags nu! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|