|
|
| Connector |
| Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs |
|
|
| fruktsoppa |
| quote: | Originally posted by Connector
Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs |
jo, vi filmar..
hostar film? om den är <40mb dvs..? |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
jo, vi filmar..
hostar film? om den är <40mb dvs..? |
Om ni behöver någon stans att lägga upp den, om du inte vill sätta upp en ftp eller något. Men bara om den är 40 mb eller mindre :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Connector
Ni spelar in på film eller? Jag har ingen videokamera så ni får lita på mina bilder sen. Om ni behöver någon som hostar filmen sen så är det bara att hojta till... om den är <40mb dvs | Om ni nu fixar en rulle på allt det knasiga ni tänkte utföra så kah jag hosta rullen ;)
Föresten, ni har väl sett när dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" på en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan så dom gjorde inget annat än att krä... |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om ni nu fixar en rulle på allt det knasiga ni tänkte utföra så kah jag hosta rullen ;)
Föresten, ni har väl sett när dom i jackass skulle dricka "A galon of milk" på en timme ? En brud var med och hon vann dom andra hettsa som fan så dom gjorde inget annat än att krä... |
Tackar!
Ang Jackass, hon spydde ju efteråt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|