return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Allas Hemsidor??

RagingEskimo
Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt?
Phat^Trance
quote:
Originally posted by RagingEskimo
Phat^Trance... lysrörs-åket måste vina rätt friskt.....? Eller har det lösts på något snillrikt sätt?

huh?:conf:
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa

jag o simon har redan bestämt oss för att anta utmaningen. vi ska dricka minst 2 liter.

glöm inte att anteckna hur varmt det är ute och hur varm/kall mjölken är så det inte blir fusk (från någon sida).
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Connector

glöm inte att anteckna hur varmt det är ute och hur varm/kall mjölken är så det inte blir fusk (från någon sida).

jag har iofs inte sett nått kort på några grader i mjölken eller ute på någon av deras bilder, men jag tar förgivet att det stämmer det dom säger o då gör jag så klart det också
Connector
quote:
Originally posted by fruktsoppa

jag har iofs inte sett nått kort på några grader i mjölken eller ute på någon av deras bilder, men jag tar förgivet att det stämmer det dom säger o då gör jag så klart det också

det stämmer. vi trodde inte att någon skulle utmana oss så vi sket i det. Bara lite onödig statistik för att fylla ut sidan.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden