|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ge kon toch ni klagen eh van volk:p Me 32man, waart ge toch bij de dj's met het meeste volk denkek;) En Devilex waar zatte eh jongen?
Anywayz sinds factory big word up voor TCX (Xilver dus:p ) Ik ben je grootste fan nu;) |
Woohoo, big merci voor u en uw vriendinnen die daar de kaarten zijn gaan uitdelen :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
freezel on top for me. |
That sounds rather gay :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
Woohoo, big merci voor u en uw vriendinnen die daar de kaarten zijn gaan uitdelen :) |
Ik zal het hun zeggen:) Maaike vroeg trouwens of ge nu door waart, dus als ge iets meer weet geef een seintje eh;) |
|
|
| The_G0dfather |
sid voor die ene zalige set
real
ei
luc
loraine voor de verzoekplaatjes
en jonas ook zeker :p |
|
|
| Bl@ckOut |
Ik kan natuurlijk alleen maar oordelen over degenen van wie ik reeds een setje gehoord heb:
The freezz: zijn setje van de beta mix contest was veruit het beste voor mij. Zeker qua trackkeuze.
Push2005: Vooral omwille van zijn trackkeuze, volledig mijn smaak, zolang hij niet de prog tour opgaat want tegenwoordig weet ik 't toch ni zenne :)
Estuera: Spreekt voor zich.
DJ Elof: Spreekt ook wel voor zich, op voorwaarde dat hij niet teveel elektro in zijn sets steekt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|