|
|
| dj Elof |
Dikke merci voor de support ;)
Over electroooow... ik moet mee evolueren als ik nog wil 'aan de bak' blijven. Mijn radioshows bevatten minstens 75% trance, dus daar kom je nog aan je trekken als trance liefhebber. En trance retro, dat is nog het enige dat ik kan (lees: MAG) spelen tegenwoordig in België.
Leg ik vorige week dj Fire - The closest thing to heaven op. Het nummer bevat zo'n break die alles stillegt... een muis hoorde je passeren op de dansvloer. 1000 man die stond te gapen alsof mijn plaat gestopt was :(
In Zillion Beach heb ik nog wat trance kunnen draaien, maar dat was dan ook van korte duur :rolleyes:
't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn :o |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by dj Elof
't Ergste van alles... 'k was aan het onderhandelen met een discotheek die op z'n gat lag. Ik zou carte blanche gekregen hebben over de muziek EN 6 maand de tijd om iets op te bouwen, maar 't de eigenaar heeft beslist dat 'm toch maar het faillissement zal aanvragen. Daar wou ik trance draaien, maar dan pure trance. 't Heeft niet mogen zijn :o |
Nooooooo. :( :( :( |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Idd erg jammer :( :(
Mooie woordspeling met 'Carte Blanche' btw ;) |
|
|
| Gladius |
Jasper, Xilver, Pumaz & Real al zeker, en dan uiteraard de gevestigde waarden Bax & Freezel. Voor de rest nog niet veel beziggehoord of gezien spijtiggenoeg =\.
denk niet dat Gert nog draait, maar die z'n platenkeuze was altijd volledig m'n stijl =) |
|
|
| Glaniskanis |
Dank voor de support Jasper
Phortastic wees me op je post en ik voel me zeer vereerd :)
Eitje zoiets heet marketing he, dat is gewoon goed reclame maken :D Niet jaloers worden nou ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|