return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 
Vuelta a Espaņa 2006

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by MikeVee

Enorm slecht voor men wielerpron wel :(

.

Mijn "McEwen zal wel meer punten in totaal pakken dan Vinokourov"-plan valt niet bepaald goed uit :sadgreen:
Mr_Pedro
Jawadde... wa een ritje alweer; deze Vuelta is heerlijk, de mooiste grote ronde dit jaar! :)

Vinokourov in de afdaling verdorie, zo kan het dus ook. Zat eerder te denken aan de rit van morgen dat hij nog es zwaar zou uithalen, maar hij pakt zowaar de trui over na een waanzinnig snelle afdaling. Machtig! :eyespop:

Dit wordt nog een leuk slot! :cool:
CygnusX
Vinokourov owns de Vuelta :eyes:
Antony
mooie rit, spijtig dat ik ni meer thuis was voorbije weken om vuelta meer te volgen :(
Jasperovitsj
Vino mag blij zijn dat Kacheshkin de sprong had gemaakt, want hij stond op het punt om in te storten en Valverde was tot op 15 seconden genaderd. Maar met hem erbij konden ze samen het tempo terug de hoogte in jagen. Heel mooi van Vino dat hij dan Kacheshkin de overwinning gunt, ondanks de belangrijke bonificaties. :)

Ik zie Valverde in de tijdrit geen minuut goedmaken, dus volgens mij is de Vuelta binnen voor de Kazak...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium