|
|
| Jasperovitsj |
Astana boven, 3 ritten op rij! Prachtig afgemaakt van Paulinho, en terecht, want hij was veruit de sterkste van de kopgroep. :)
En Millar heeft vandaag ook weer zijn goeie benen getoond, dus ik hoop dat hij in de tijdrit zaterdag nog eens kan uitpakken... |
|
|
| Mr_Pedro |
Alweer een zalige finale vandaag. Leek eerst te gaan eindigen op een massasprint, maar de slotfase was blijkbaar toch selectief genoeg. Waren er maar meer zo'n etappes in de Tour!
Schitterend afgewerkt van Samuel Sanchez. Zo'n snelheden dat die haalde in die afdaling :eyespop: En nog ff drinken op 500m van de streep, lol, was er ferm gerust in blijkbaar :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Amai man, ik vond dit zelfs pakken spannender dan de aankomsten bergop! :crazy:
Sterk nummer van Sanchez, en ook sterk van bepaalde WK-kandidaten die zich toch al tonen op zulk een selectief parcours (wat het in Salzburg ook zal zijn): Di Luca, Bettini en Paolini, een verrassend sterke Hushovd, en natuurlijk Valverde. Boonen gaat het zeker niet cadeau krijgen :o |
|
|
| Jasperovitsj |
David Millar :cool:
Valverde, Vinokourov, Kascheskin en Sastre goed. Gomez Marchante en vooral Brajkovic vallen door de mand. En Devolder knap 6de :crazy: |
|
|
| Mr_Pedro |
Leuk van Devolder inderdaad, had hem zelf nog ietsje beter verwacht. Misschien dan in de tijdrit van volgend weekend, dat zou hem nog iets meer moeten liggen!
Anyway, lijkt me duidelijk dat Vinokourov de enigste echte uitdager nog is van Valverde. Na deze tijdrit is dat alleen maar duidelijker geworden. Hij zal moeten aanvallen in de bergritten volgende week, en hem kennende, zal hij dat effectief ook doen. Vraag is of Valverde die ook in de 3e week nog allemaal kan beantwoorden. Wordt een leuk duel, lijkt me! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|