return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Vuelta a Espaņa 2006

Jasperovitsj
Vreemde sprint, met een toch lichtjes verrassende winnaar, Ventoso. Wat opviel was dat Rodriguez weeral te vroeg aanzette waardoor McEwen te vroeg op kop kwam en weeral in de laatste 30 meter nog voorbijgesneld werd. En ook in indrukwekkende versnelling van Hushovd, maar hij kwam dan weer veel te laat. Had hij 40 meter vroeger aangezet had hij volgens mij wel gewonnen. En Bettini wou wel blijkbaar, maar hij is er uiteindelijk niet aan te pas gekomen...

Morgen weeral massasprint waarschijnlijk, ik ben benieuwd :)
MikeVee
McEwen stelt me wel teleur, maar gelukkig is er Hushuvd die voor mijn wielerpronoploeg puntjes pakt :tongue2
Bunz
uit interesse: was Pettachi ergens te zien ?
MikeVee
quote:
Originally posted by Bunz
uit interesse: was Pettachi ergens te zien ?

Ja, op plaats 140 :toothless
Jasperovitsj
Petacchi is gisteren zelfs bijna 2 minuten na het peloton aangekomen nadat hij de sprint voor Zabel mee heeft voorbereid. Om maar te zeggen dat hij de eerste week niet in het spel zal voorkomen ;)
Maar wie weet, als hij de bergen overleeft komt hij er in de 2de week nog door...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium