|
|
| Mr_Pedro |
| Inderdaad, dat bedoel ik dus. Geen heersers of supermannen meer, geen ploeg die alles aan flarden rijdt of alles nauwlettend bijeen kan houden, geen onwaarschijnlijke prestaties meer, ... een teken dat het terug de goeie richting ingaat. |
|
|
| Phortastic |
En dan wint op het einde degene die het meeste heeft gepakt :clown:
Kvind da ni echt een stap in de goeie richting maar ok. Men standpunt is wel duidelijk nu, kga stoppen met zagen :) |
|
|
| Mr_Pedro |
Idd, dat Landis dan wint, de enigste die iets buitensporigs heeft gedaan qua prestatie, is een lelijke domper op een in mijns inziens normale, deugddoende, spannende Tour. Onwaarschijnlijk, maar het is nu zo. Over't algemeen was de Tour een stap vooruit, maar een winnaar die heeft gepakt, maakt alles naar de kl*ten hé.
Anyway, genoeg gezeverd over die doping nu idd :)
Op naar een spannende Vuelta! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Inderdaad, dat bedoel ik dus. Geen heersers of supermannen meer, geen ploeg die alles aan flarden rijdt of alles nauwlettend bijeen kan houden, geen onwaarschijnlijke prestaties meer, ... een teken dat het terug de goeie richting ingaat. |
het was nu ook de 3e snelste tour ooit...
Degene die geloven in cleane wielersport zijn imo zeer naïef. Wat wel niet wil zeggen dat ik niet vind dat sommigen iets mogen nemen. Soms lijkt het mij wel beter en gezonder om bepaalde middelen wel toe te laten op sommige momenten. |
|
|
| Mr_Pedro |
| Ik heb nergens gezegd dat het al clean is. Ik wou gewoon duiden op het feit dat er stappen in de goeie richting zijn. Gemiddelde snelheid heeft niet echt een aanwijzende betekenis dit jaar, aangezien er enorm veel vlakke etappes waren. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|