return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Vuelta a España 2006

djcresto
quote:
Originally posted by Phortastic
Ja dat hem COMPLEET door de mand valt in de Tour en amper een 3tal weken derna bekans iedereen der af rijdt in de classica San Sebastian (IN SPANJE) is heel normaal :rolleyes:

edit: en geloof me he man ik volg het wielrennen al redelijk intensief voor een 10tal jaar. Maar als je in die 10 jaar bijna iedereen die een knalprestatie neerzet vroeg of laat ziet gepakt worden op doping heb je je er buik wel van vol hoor.

Abdoesjaparov, Museeuw, Delgado, Pantani, Riis, Hamilton, Armstrong(?), Landis, Ulrich, Basso, ...

Dat waren allemaal wielrenners waar ik enorm veel respect voor had, tot je ogen opengaan een tijdje later ;)

Merckx was ook al niet onbesproken :D
Phortastic
Ja maar Merckx hebben ze nooit kunnen bewijzen. Dat lijstje is buiten Armstrong wel allemaal renners die gepakt zijn. En Armstrong is dan ook een speciaal geval want die is dan derna gepakt. Wat natuurlijk niet telt maar wat wel genoeg zegt...

edit: ben vdb nog vergeten :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by Mr_Pedro
De wielersport is één van de hardste ter wereld, met het meest controles. Tennis en voetbal om er maar 2 te noemen zijn een stuk minder zwaar, maar er wordt evengoed doping genomen.

Je moet geen appelen met peren vergelijken he. Wielrennen is een duursport, voetbal en tennis niet. Hiervoor heb je een volledig andere aanpak nodig, heb je andere spieren nodig... Hoeveel voetballers zijn er niet die na hun carriere met moeite kunnen stappen.
Mr_Pedro
Ok, maar op zich verandert het niets aan de zaak. Waarom laten ze daar het wel op een beloopje?

@ Phortastic: wat vond je van de Tour dit jaar? Buiten Landis?
Phortastic
Bwah, buiten Landis had de Tour niet veel om het lijf hoor imo. Veel saaie ritten volgens het zelfde stramien. Ofwel massasprint, ofwel groep in de bergen die vooruit mogen rijden en derachter de favorieten die samen rijden tot paar km van de finish en dan gene erbij die echt indruk kan maken. Qua spektakel vond ik het zeker niet al te vet. Maar er was wel geen duidelijke uitschieter bij, wat wel toe te schrijven kan zijn aan het Spaans schandaal.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium