|
2 days of kaos (3) progressive vs trance
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Dit zagen mijn oogjes op de sit evan kremlin:
REMLIN April 2002 LINE-UP
27 / 04 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
Main
Marco V [V.ision]
Astrid
Emjay
Vinyl room
Pete Gooding [Renaissance / UK]
San
29 / 04 / 2002
22:00:00 / 05:00:00
TWO DAYS OF KAOS - DAY ONE
Main
Anthony Pappa [NuBreed]
Kasey Taylor [Vapour Recordings]
Andy Jarrod [3 Beat / UK]
Vinyl
Satoshi Tomiie [SAW Recordings]
Per [Earth / NL]
30 / 04 / 2002
20:00:00 / 04:00:00
TWO DAYS OF KAOS - DAY TWO
Main
Tiësto [Black Hole / NL]
Ferry Corsten [System F]
Cor Fijneman [Black Hole / NL]
Vinyl
Ton T.B. [Three Drives] [Massive Drive]
Misja Helsloot [Gesture Music]
het zijn 2 waanzinnige line ups,
satoshi tomiie voor het eerst in nederland :eyes: :eyes: :) |
|
|
| kolkiewolkie |
mmm, vooral 30-4 is wel een leuke afterparty voor de qontact/nexus lui....zij het niet dat me de volgende dag weer op stage wordt verwacht :mad: :mad: :mad: :mad: :whip: :whip: :whip: :mad: :mad: :mad:
by the way(Magrec): kom je vaak in kremlin?? want das vanuit vaassen toch nog best wel een behoorlijk k|_|tte eind reizen ??? |
|
|
| Henkie_henk |
magrec vraagje:
Day 2?? wat voor style draaiien die lui.. nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn...
en was min leeftijd bij kremlin?
en thx voor de news :) |
|
|
| magrec |
Euh day one bedoel je eigenlijk ;-)
Want 27 april is eigenlijk geen deel van de 2 days of kaos.
Satoshi tomiie is tribal/tech-house/progressive
Kasey taylor is progressive/tech-house
anthony pappa progressive
per progressive
andy jarrod progressive
minimum leeftijd is 21 maar daar doen ze niet zo moeilijk mee tijdens 2 days of kaos. WEL een beetje netjes kleden hoewel zelfs dat niet zo'n probleem is afgelopen weken.
Hoe vaak kremlin te weinig laatste tijd (school etc. maar het is binnen 1 a 1,5 uur makkelijk te doen...maarja ben wel afhankelijk van mensen die auto hebben en naar krem gaan en de laatste tijd gaan we veel vaker naar the Q) |
|
|
| Ding Chavez |
wat een line-up zeg, kweet aleen nie of ik kan gaan. Weekend voor Qontact, beetje ver weg etc. Maar als ik die line-up zie zeeeeker de moeite waard. Ik hou jullie op de hoogte :D
GreetZ, DC |
|
|
| ChooChoo |
Dit ziet er best vet uit. Day 2 spreekt voor zichzelf. Maar Day 1: Satoshi Tomiie!:D Een van de beste prog producers. En Anthony Pappa lijkt me ook gaaf om es live te horen.
greetz ChooChoo |
|
|
| Jukx |
die eerste dag ziet er heel aantrekkelijk uit met anthony pappa en satoshi tomiie.. vooral als je bedenkt dat ik nog nooit in die tent geweest ben en daar zeker verandering in moet komen.
maarja, diezelfde dag staan ook Jeff Mills, Ken Ishii en Funk d'Void in de winkel van sinkel in utrecht.. :eek: |
|
|
|
|