|
|
| Akia |
| Neeeejjj.... Steve å ScuL spelar samtidigt :sadgreen: ! De va inte bra :confused: |
|
|
| Laszlo |
| wtf, det var ju inte bra :( Jag kommer nog komma dit och hälsa på iaf - inte min kopp te vad gäller musiken som ni säkert vet men jag har ett antal polare som bor i halmstad som jag kan slagga hos så jag kommer nog i alla fall förbi och säger hej och eventuellt spiller en öl eller två på er utrustning :p |
|
|
| Kvicket |
Lazlo, kanske kan styra förfest då? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du känner honom.
Som jag skrev på TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen får jag se om jag stannar där hela timmen, gör jag definitivt om Steve vågar dra på lite i slutet :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Lazlo, kanske kan styra förfest då? jag fisken o cham kommer ner med 3 polare... bland annat Kenny om du känner honom.
Som jag skrev på TC kommer iaf jag se Scul och sedan se Steves andra timme...
Sen får jag se om jag stannar där hela timmen, gör jag definitivt om Steve vågar dra på lite i slutet :D |
Alltså jag är ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 på vinyl) men nog fan kan de bli rätt hårt ändå... Ni får lära er uppskatta mer än bara HS & HC... :D |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltså jag är ju ingen hardstyle DJ (fast jag har fan GHR001 & GHR002 på vinyl) men nog fan kan de bli rätt hårt ändå... Ni får lära er uppskatta mer än bara HS & HC... :D |
Det är lugnt, håll dig till din stil. Du får en timma på dig mellan 00-01 där iaf jag kommmer ge dig support:stongue: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|