|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Tar inte den här diskussionen här känns lite onödigt.
Står dock inget i den rapporten om att man tappar hjärnceller. |
Det är ingen som har brytt sig om att räkna hjärncellerna före/efter användning på grund av att det finns andra biverkningar som är betydligt allvarligare. Och efersom anabola påverkar humöret allvarligt och kan vara skadligt för hjärnan, drog jag slatsatsen att det troligtvis stryker med ett gäng hjärnceller också. Men du har rätt, jag borde inte ha uttryckt mig så efersom det inte finns någon forskning i ämnet och jag vill ju inte sprida fördommar.
Det jag ville säga var alltså att jag är glad, anuga, att du inte började tjafsa med snubben i fråga. Folk som går på sådana hormonpreparat handlar inte alltid så övertänkt. |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
07. ScuL - Fear Us (Rephex Remix)
|
Hur var responsen på den? |
|
|
| Kvicket |
| Tokig minst sagt :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Tokig minst sagt :D |
för att folk visste att det var scul själv som låg bakom mästerverket eller för att det är en sån bra låt? |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by jofawe
för att folk visste att det var scul själv som låg bakom mästerverket eller för att det är en sån bra låt? |
Lite av båda skulle jag tro, från person till person sådär. :P
Själv har jag inte hört den alls innan.. Jag borde skämmas, fan egentligen.. Man måste ju hedra svenska DJ's o köpa deras skivor! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|