return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober

anuga
quote:
Originally posted by Crillz0r
Det var kul jag hade på mig solbrillor typ, och det kom 3 pers o frågade om E haha.
Person 3: "Har du E"
Jag: Nej tyvärr.
Person 3: Hur mycket ska du ha?
Jag: Jag har inget ;D

quote:
Var flummit, o jävlar vad papper det låg vid handfaten! haha trodde inte att det fanns så mycket.. :D

Akia
Det var väl inte den roligaste av fester... mina kompisar blev ganska omgående apfulla, en dessutom utslängd ett tag. På det stora dansgolvet var det knappt uthärdligt att vara för alla killar som tycktes tro att dom var i sin fulla rätt att taffsa... fy faan! :whip: Blev så förbannad tillslut att jag smällde till en (hoppas det inte var nån härifrån som bara ville säga hej... :o ), fick känslan av att det inte bara var trance/hardstyle folk där. Musiken gjorde dock resan mödan värd, den var riktigt bra! Steve och ScuL ni är super! :cool:
Kvicket
Grymt rolig kväll och även resa dit och hem, får tacka cham fisken steve för trevlig sällskap.
Kul även att träffa akia, lazlo o anuga :)
Misstänker lite smått att det kan ha kommit på bild när jag o cham röjde lite smått.
Tycker både scul o steve lirade bra, Steve drog väl av dom kanske tightaste mixarna av alla..
Steve var ju även snäll nog att dra på Mass noise som vi hade bett om innan!
Akia
Ja! Det var jätte kul att träffa så många swe-ta! :gsmile:

Tyvärr hittade vi inte till Laszlos förfest...:confused:
anuga
quote:
Originally posted by Akia fick känslan av att det inte bara var trance/hardstyle folk där.

Tyvärr kan man inte sortera bort skiten alltid, men vakterna gjorde ett hyfsat bra jobb ändå, det kollade iallafall leg, vilket tog bort en hel del 15-17 åringar tydligen.
Sen var där rätt mycket "studenter" som trodde att det var en nation eller nått...
Killen du smällde till, förkänna det säkert, själv var jag nära att bli nerslagen av anabol-injecerade-muskelbyggare i main längst back för han gillade inte min kamera och tyckte jag stöte på hans tjej, som inte ens var med på festen :) jag tog det hela med en klack"spark" när hans vänner lugnade ner honom o sa att han gillade inte att bli fotad. det får man ju respektera.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden