return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 
Dj Mag Top 100 2006 Poll

Push2005
quote:
Originally posted by Wildfir3
Jah, maar dan komt de vraag: waarom zouden "EDM-analfabeten" niet op hun favoriete top 5 dj's mogen stemmen?

Dj Sammy is ook EDM, 't is met de computer gemaakt, en der dansen mensen op... dat dat niet valt onder wat gij EDM noemt, kan ik begrijpen, maar dat wilt niet zeggen dat het geen EDM is.

Das hetzelfde als dat trance bull is voor nen die-hard techno freak, etc... is een kwestie van smaken.

Ge doet gewoon moeilijk nu om moeilijk te doen (as usual ?) :rolleyes:

Dat het er met de computer gemaakt is doet er nie toe, het is een DJ poll. En meeste mensen weten nix van Dj's en beoordelen ze op een paar producties. Als jij liever voor producers stemt stem dan volgende keer op Madonna, die heeft ook een EDM cd (want het is elektronisch !!!) uitgebracht; dus die mag wel in de top 50 komen hé.

En zelfs een Die-hard technofan (uitstervend ras) zal elke trance dj boven een loser als Dj Sammy kiezen als ze een beetje gezond verstand bezitten.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Push2005
Neen, niet zo logisch. Wij moeten alleen met spijt vaststellen dat er elk jaar meer en meer EDM-analfabeten (lees dat als "vooral Amerikanen") op die lijst beginnen te stemmen en dat ook de manier van verkiezen Amerikaans aan het worden is (myspace-hype enzo).

en dat is nu juist waar ik schrik voor heb, dat door dergelijk stemgedrag die hele lijst naar de kloten wordt geholpen. Wie weet bestaat die lijst over vijf jaar voor 60% uit Amerikaanse DJ's door dergelijk stemgedrag.

Op zich niet zo'n probleem, tenzij die DJ's hun plaats enkel hebben verdiend door goeie marketing te voeren (en niet door hun kwaliteiten) en die lijst dan nog steeds als leidraad gaat genomen worden voor boekingen ed. Dan worden die middelmatige Amerikaanse DJ's mss over 5 jaar onze strot ingeduwd ...

maar goed, zover zal het wel niet komen zeker :)
Wildfir3
quote:
Originally posted by Push2005
Ge doet gewoon moeilijk nu om moeilijk te doen (as usual ?) :rolleyes:

Dat het er met de computer gemaakt is doet er nie toe, het is een DJ poll. En meeste mensen weten nix van Dj's en beoordelen ze op een paar producties. Als jij liever voor producers stemt stem dan volgende keer op Madonna, die heeft ook een EDM cd (want het is elektronisch !!!) uitgebracht; dus die mag wel in de top 50 komen hé.

En zelfs een Die-hard technofan (uitstervend ras) zal elke trance dj boven een loser als Dj Sammy kiezen als ze een beetje gezond verstand bezitten.

Ik doe helemaal niet moeilijk om moeilijk te doen... ik wil er gewoon op wijzen dat er meer is dan enkel "UW" EDM muziek.

Het is idd een DJ poll... en DJ sammy is ook een DJ. Dat dat nu mensen zijn die "niks" van muziek kennen die hiervoor stemmen, da's gewoon sjans hebben voor diene spast hé.

Wie zegt dat ik op producers stem? Waar haalt ge dat ineens vandaan... het enige wat ik zeg is dat het een poll is over EDM DJ's, en dat EDM muziek is dat met pc's is gemaakt... wtf :)

En geloof me vrij, er zijn genoeg die-hard techno fans die trance even grote bull vinden als DJ sammy... what's the deal, 't is "maar" de mening van iemand, right?
Devilex
Veel mensen catalogeren een producer ook automatisch als DJ, dat is een denken waar een einde zou mogen aan komen.

Als ik nu binnekort enkele platen uitbreng die wereldwijd scoren, maar ik kan geen 2 platen aan elkaar mixen. Dan is de kans groot dat ik ook in die DJ MAG Top 100 kom te staan.

Leer de mensen om te beginnen eens het verschil tussen producer en Dj.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Devilex
Is zo beetje zoals het eurovisiesongfestival é,

Van de huidige winnaars heb ik tenminste 2 CD's en ze traden op in een uitverkocht Hof Ter Loo, denk ni dat vorige winnaars verder zijn geraakt dan een eventuele #1 Hit singel :p

en dit is totaal ter zijden, btw :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium