|
|
| Tiger777 |
1. Rank 1
2. Ronski speed
3. Menno de jong
4. Mark norman
5. MIDOR (tracklists begin dit jaar waren :crazy: ) |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Push2005
Benno is een producer :). Als je erop wilt stemmen moet je op Rank 1 stemmen. Goed dat je het opmerkt want ik was ze vergeten. Bij deze vervang ik Schulz door Rank 1 :D
|
Iedereen vote hier op basis van producties hoor, er zijn mensen op dit forum dat veel stevigere mixen maken dan al die grote dj's bijeen, het is voor hun producties dat ze bekend raken. In mijn ogen is Piet maar een dj die leached van het succes van Benno z'n producties, dus zelfs al deejayed hij niet mag Benno van mij op 2 staan. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
In mijn ogen is Piet maar een dj die leached van het succes van Benno z'n producties, dus zelfs al deejayed hij niet mag Benno van mij op 2 staan. |
O rly ? :o
Piet & Benno produceten altijd al samen vanaf 1996 onder aliasen als "Bervoets & De Goeij" en "Southsquare". Piet kan ook producen; check zijn R.O.O.S tracks maar; en bvb Carlos - The Silmarilla is ook gedeeltelijk van hem. Pas sinds 1999 is het meer opgesplitst geraakt. Maar al het productiewerk in hun studio gebeurt in overleg hé... Ze zijn een team dus die 'leeched' niets. De een is beter in de studio en de ander behind the decks. Zo zijn er nog duo's :p
En als je voor Benno stemt zal je vote niet veel doen; als je voor Rank 1 stemt dan help je hem wel ;) |
|
|
| FredNova |
Inderdaad, veel votes zullen gebeuren op basis van producties...
Of dat goed of slecht is, spreek ik mij niet over uit. Maar het is niet meer doenbaar om als dj tegen al de producers op te boksen.
Vroeger had je djs die dan later ook een plaatje maakten.
Nu heb je een plaatje gemaakt en wordt je 'automatisch' dj...
:nervous: |
|
|
| FUSyke |
1. David Guetta
2. Axwell
3. Roger Sanchez
4. Armand Van Helden
5. Tom De Neef |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|