|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by djcresto
Sorry maar wat voor zever is dat nu. Is Marino zelfs ooit DJ geweest? Als producers was hij Top en had hij zeker heel groot kunnen worden, maar het lot besliste daar nu eenmaal anders over. Maar tis niet omdat je goed kunt producen dat je kan dj'en.
Zeg en was Ray Charles niet blind geweest hij had kunnen zien he :p |
Jij stemt ook op iemand die niet meer draait :p |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by djcresto
Sorry maar wat voor zever is dat nu. Is Marino zelfs ooit DJ geweest? Als producers was hij Top en had hij zeker heel groot kunnen worden, maar het lot besliste daar nu eenmaal anders over. Maar tis niet omdat je goed kunt producen dat je kan dj'en.
Zeg en was Ray Charles niet blind geweest hij had kunnen zien he :p |
Marino is bij mijn weten nooit dj geweest. Maar doet dit terzake? Waarom mag ik geen rekening houden met de prestaties als producer? Wie zegt dat er uitsluitend naar de dj-capaciteiten moet gekeken worden? Voor mij omvat die poll alles. Het is niet omdat de wedstrijd 'dj'-mag top 100 heet, dat er enkel naar dat bewuste aspect gekeken moet worden. |
|
|
| BZRK |
| Stomme vraag, maar wtf is Marino Stephano ? :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by BZRK
Stomme vraag, maar wtf is Marino Stephano ? :p |
Schaam u, op een trance forum zitten en Marino Stephano niet kennen :whip: :whip: :whip:
Kijk eens op discogs voor het gat in uw cultuur, al zult ge wel nummers kennen als ge ze zou horen. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by BZRK
Stomme vraag, maar wtf is Marino Stephano ? :p |
NO RESPECT!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|