return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 
Dj Mag Top 100 2006 Poll

Nabistai
quote:
Originally posted by The_G0dfather
DC na david guetta, painful

Ze staan niet in een bepaalde volgorde hoor :) Guetta zou in dat lijstje toch aan de onderkant bengelen.

Push, uw mening over 2 Many Djs kennen we hier al lang, en het wordt afgezaagd.
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Nabistai
Ze staan niet in een bepaalde volgorde hoor :) Guetta zou in dat lijstje toch aan de onderkant bengelen.

oef :)
Push2005
quote:
Originally posted by Nabistai
uw mening over 2 Many Djs kennen we hier al lang, en het wordt afgezaagd.

Kritiek op Werchter is afgezaagd...
Kritiek op 2Many Dj's is afgezaagd...

Achja, het is natuurlijk populairder om EDM in het geheel negatief af te schilderen en vooral om de Top 10 Dj's (en in het bijzonder trance Dj's) aan te vallen :o

Grappig genoeg hebben de Dewaele broeders zelf al toegegeven dat ze geen echte dj's zijn; en ook dat ze als ze dronken zijn of geen zin hebben premixed cd's gebruiken...

Die naam in de poll zien opduiken is eigenlijk ook een goede grap.

Maar ik zwijg al :x
Eagle`
DJ-sets/Live performances die me zijn bijgebleven tot dus ver, jaar is eigelijk nog verre van gedaan, dus voorlopige lijst staan oa.

quote:

Vitalic (Live)
Soulwax (Live)
2 Many Dj's

Velen zullen hun wenkbrauwen fronsen bij de naam Werchter en sommige namen, ma vrijdag was echt zwaar af in de Marquee, ongelofelijk geweldige sfeer, nooit eerder meegemaakt,de main werd overstemt en dat zegt veel, de live performances van Soulwax en zeker en vast Vitalic waren eigelijk om het met een groot woord te zeggen "memorabel"

quote:

Discobar Galaxie

Discobar Galaxie ziek er vele denken ????? Ja, Discobar Galaxie, de dirty electro aan de ingang (RW) deed geweldig goed zijn werk, meer woorden moeten daarover niet vuil gemaakt worden me dunkt !

Voor de rest was dit jaar eigelijk het jaar van de "ontplooing" om het met een onnozel woord te zeggen, hopen minimal & electro, house, prog-psy, goa, prog, d 'n b.

niet gezien maar sets geweldig veel afgespeeld via winamp:
quote:

Moshic (@ san salvador)
Son Kite (hopen sets : minimal sets van seb & marcus, live @ tokyo, ..)
'00' Fleming (GTG (& guestmixes))
Concord Dawn

bijgewoonde artiesten lijstwaardig zijn :
quote:

Nathan Fake (Live)
Andrew Weatherall
Rush & Optical

Trance artiesten almost reduced to none, het heeft zo zen reden, trance zoals de meesten het hier zien, boeit me niet meer. Mijn visie over trance valt samen te vatten onder labels als: JOOF, Subtraxx, Transient, Digital Structures, Propulsion & Iboga

edit: met dank aan Real voor de kennismaking met Massive Attack - Teardrop( Minilogue remix) :toocool:
Nabistai
quote:
Originally posted by Push2005
bla bla

Whatever.

Continue the thread plz.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium