|
|
| eieregooie |
internationaal geaccepteerd genre?
Welke mongool verzint die bull? Moet je jezelf nou eens horen man :stongue:
Ik dacht dat we in Nederland last hadden van hokjesgeest, maar dit slaat alles :tongue2 |
|
|
| Phortastic |
Tis wel handig als je met andere mensen, eventueel niet Belgen, wat kunt babbelen over je favo muziekgenres.
En dan niet afkomt met:
Ow, i like groove man, it roxors my boxors.
-Uhm, what??
Genres zijn er zodat je weet waar het over hebt als je een bepaalde stijl bespreekt he, eigeel. Jij als DJ zou beter moeten weten, of ga jij een platenzaak binnen en vraag je ff naar de nieuwste hot groove vant moment :clown: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik dacht dat we in Nederland last hadden van hokjesgeest, maar dit slaat alles :tongue2 |
Dankzij hokjes kan je wel specifieker zijn in wat je graag hoort hé. Het is alleen dom om elke track per sé ergens in te willen steken; sommige passen in meerdere natuurlijk. Maar overt algemeen vind ik die benamingen goed. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Tis wel handig als je met andere mensen, eventueel niet Belgen, wat kunt babbelen over je favo muziekgenres.
En dan niet afkomt met:
Ow, i like groove man, it roxors my boxors.
-Uhm, what??
Genres zijn er zodat je weet waar het over hebt als je een bepaalde stijl bespreekt he, eigeel. Jij als DJ zou beter moeten weten, of ga jij een platenzaak binnen en vraag je ff naar de nieuwste hot groove vant moment :clown: |
Reken maar dat als ik om groove vraag, dat ik dan een dikke stapel voorgeschoteld krijg :p
Genre namen geven een stroming aan. De naam bescrijft een bepaald aspect van die muziek. En dat is zo breed of zo krap als je t zelf maakt. Use your imagination! ipv vage virtuele regeltjes. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Reken maar dat als ik om groove vraag, dat ik dan een dikke stapel voorgeschoteld krijg :p
|
ORLY?
rofl, dat was toch heel men punt in deze thread. Groove beslaat gewoon house, club, dance en soms zelfs trance dus nogal wiedes dat je een hele stapel voorgeschoteld krijgt :rolleyes:
En ik ben liever wat precieser in men genre benamingen dan zo breed als het maar kan. Als jij het liever breed houdt is je goed recht he.
Kga nog wat verder luisteren naar men "boenkboenk" muziek ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|