|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Incorrect; Tiesto speelt elke promo die hij in zn handen krijgt en hij zelf goed vindt... Daarvan dat je verschillende stijlen terugvindt. |
Alleen opvallend dat een hoop van zen non-trance "promos" altijd gespeeld wordt als ze al 6 maanden uit zijn ofzo ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Alleen opvallend dat een hoop van zen non-trance "promos" altijd gespeeld wordt als ze al 6 maanden uit zijn ofzo ;) |
Een hoop ? Hier en daar een plaat... 't is idd waar dat sommige progressive tracks trager worden opgepikt, maar slechts in zeer kleine mate hoor. Het stelt nog steeds niets voor vergeleken met Schulz, die hinkt dikwijls achter :p |
|
|
| FredNova |
| grappige discussie |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Phortastic
heb ik ni gezegd he. Kvond 2 jaar geleden minimal ook boutmuziek hoor. Maar das ineens zo gekomen :)
En dan nog vind ik ni alle minimal goed ze, eerder de minimal die bij techhouse aanleunt vind ik super. |
Bij mij ist meestal ook zo als ik iets graag in het genre hoor. Ik vind het toch enorm spijtig dat er geen techno meer gemaakt wordt zoals vroeg, er bestond dan ook enorm veel , maar volgende platen waren toch echt bommen op de dansvloer op het einde van het nog vroegere techno-tijdperk:
Cirez Z - Control Freak
Henrik B - Manwolf
Redhead - Master Of Deceed
Mauro Picotto - Alchemist
Heb Picotto altijd eens willen zien toen hij anno 2003-2004 nog echte techno draaide, maar het is er nooit van gekomen. Nu draait hij ook meer tech-house. Misschien komt het oude techno-tijdperk ooit terug, wie weet. Maar voor het moment is techno zo dood alst maar kan zijn. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Het stelt nog steeds niets voor vergeleken met Schulz, die hinkt dikwijls achter :p |
lol, volledig akkoord. Ne grotere mongool dan Schulz is er atm niet. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|