|
|
| Aendy |
| Allvarligt. Stod och lagade mat och hade TV:n igång när programmet Fling på TV3 började, slutade med att matlagningen glömdes bort och att jag tappade hakan. SNÄLLA ta bort skiten från min TV. Jag har aldrig skämts så mycket av att vara kille, eller att vara människa överhuvudtaget. Är verkligen detta vad människan utvecklats till? Det är så sjukt tydligt att killen som sitter och hetsar upp sig över att att han ska få dejta nån bimbo totalt fastnat i Slitz-träsket! När han får frågan om hur hans drömtjej ska vara svarar han: blond, ha små kläder på sig och gå i högklackat!!! Sen frågan killen om hur tjejerna skulle reagera om han i ett förhållande med dem bad henne förstora brösten varpå den ena tjejen svarar att hon aldrig skulle göra det för att han bad henne om det vilket gör att han rynkar på näsan! Ta bort skiten! |
|
|
| zoric |
:haha:
Jag såg faktiskt en liten del av det här programmet, helt sjukt hur jävla dåligt det är!
Du har så rätt så :haha: |
|
|
| n0bben |
| Vad vore den svenska sektionen på TA utan dig Laszlo? Alltid lika intressant att läsa dina inlägg/noveller. |
|
|
| fe_maLe |
| +1...riktigt pinsamt:o gick ju flera sånna där liknande för flera år sedan å va lika dåligt på den tiden, brist på ideér :rolleyes: |
|
|
| Akia |
| quote: | | Sen så skulle jag nog säga att ja inte skulle reagera nämnvärt på om en sån tjej kom å började prata med mig, de attraherar inte mig bara genom att vara "snygga". Lustigt? |
Bland de flesta djurarter är det honorna som bestämmer artens utveckling genom att välja hannarna med dem rätta generna. Att välja den starkaste hannen med det största reviret ökar förutsättningarna för avkomman.
Att kvinnor attraheras av män med pengar är ju inget nytt. Pengarna är ju en överlevnadstrygghet, men ändå skulle jag vilja hävda att pengarna bara är den preliminära orsaken. Anledningen till att människan är en framstående art på jorden är uteslutande på grund av inteligensen och för att kunna få mycket pengar krävs i dem flesta fall inteligens. Man undrar var (om) människan skulle varit idag om inte kvinnor attraherats av inteligens.
Männen däremot tycks aldrig ha brytt sig om sådant...
För 11 000 år sedan skedde en mutation i norra Europa som gav blondiner. Normalt sett skulle den snabbt ha avlats bort, men under den här tiden rådde det en stor övervikt på kvinnor så männen var dem som kunde välja och vraka. Och uppenbarligen fann dem mutationen med det ljusa draget exotiskt och tilldragande...
Så går det när männen får bestämma ;) .
Jag tycker att det är glädjande jofawe, att höra att det finns nån man som utvecklats sedan istiden. :gsmile: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|