|
|
| Akia |
| Tydligen tog hon illa upp över att bli avvisad...;) En idiot behöver man aldrig leta efter för att hitta :p . |
|
|
| Jeremy H |
Haha, hon verkade helt frånvarande.. så nu har man blivit slagen av en tjej för första gången iaf :p
Förresten så ska en tjej som jag är lite intresserad av, för en gångs skull, åka till USA ett år om en månad.. hejja mig! :wtf: |
|
|
| Akia |
| Vet hon om att du e intresserad? Annars e de väl på tiden att hon får de! :whip: Ett år passerar förresten ganska fort, å du skulle ju kanske kunna åka dit å hälsa på oxå. |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Akia
Vet hon om att du e intresserad? Annars e de väl på tiden att hon får de! :whip: Ett år passerar förresten ganska fort, å du skulle ju kanske kunna åka dit å hälsa på oxå. |
På tiden och på tiden.. Det är ganska nytt hela grejen typ. Men nae, jag har inte sagt något.. men det känns ändå som om det finns ömsesidigt intresse iaf. Har valt att inte säga nåt just eftersom hon åker faktiskt.. skulle bara krångla till saker. Kanske är ett fegt val men..
:conf: |
|
|
| Akia |
| Nä, jag skulle inte vilja kalla de e ett fegt val, tycker bara att de vore trist om de faller på de :( . |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|