return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ?

christina
quote:
Originally posted by Phortastic
Joke natuurlijk :clown:
Muzieksmaak is en blijft subjectief en het 1 is niet beter dan het ander. Mooi gezegd he :toothless

amai ik ben ontroerd...:p
diddi
quote:
Originally posted by X-Tune
:stongue:
Diene krijgt al schrik. Hij wilt het beta gedeelte onder zijn controle houden en dat gaat niet lukken met nederlanders er bij. Ook zal hij zijn beta feest niet meer kunnen organiseren. ;)

PS:
Ik ben er niet tegen, op voorwaarde dat de Nederlanders frans leren.

Zie maar eerst da gij frans kunt, rotten appel :clown:
Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:

En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.
Eagle`
quote:
Originally posted by christina
amai ik ben ontroerd...:p

geloof niet wat hij zegt hij meent da niet, hij wilt gewoon weer politiek correct overkomen door te zeggen da het 1 niet beter is dan het ander :tongue3
christina
quote:
Originally posted by Tiger777
Dees is gewoon weer zo'n snode poging van de hollanders om het koninkrijk der nederlanden opnieuw te stichten. Ze willen ons gewoon inlijven! :whip: :whip:

En beetje zoals de chinezen in tibet: Eerst infiltreert ge ze, dan immigreert de voorhoede die dan moet kweken en dan lijft ge ze in.

en dan gaan wij allemaal hollands moeten praten:nervous: :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium