|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Devilex
Dat ze het dan gewoon een andere naam geven é seg, da maakt toch de zaak niet? Dan kunnen ze het bv in de Heizelpaleizen geven ofzo. Zolang er maar een indoor trance event komt. |
Op den Heysel is ooit al eens een event gegeven (ik dacht innercity). Daar is echt wel ruimte zat, veeeeeeeeeeeeeeeeel parking, centrale ligging, hééééél goed bereikbaar, geen directe buren, accomodatie is voorzien voor dergelijke events... kortom ideaal als je het mij vraagt... |
|
|
| Vishnu |
Op de één of andere manier houd ik de beste herinneringen over aan AIB outdoor, vooral dan de laatste editie.
Ik verlang eigenlijk maar één ding: zoals de vroegre AIBs en in tegenstelling tot Sensation en Tomorrowland:
muziek >>>> show en een budgetgebruik volgens deze gedachte
Geef mij maar een geluidsinstallatie die op voorhand fatsoenlijk is afgesteld (*kuch*Perfecto) dan een paar lelijke vrouwen die een carwash aan het doen zijn. |
|
|
| ConFig |
^^ wtf? lelijke vrouwen? der zat verdomme een enorm snelle tussen ze :) :D
maar idd.. Perfect was toch wel een rampke.. misschien stonden de instellingen afgesteld of Shachar? en is er daarna nix meer veranderd? kzou et ni weten, tzijn alleszins kiekens..
Kvond ook niet dat Tomorrowland zoon groot showelement had hoor.. :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
De showelementen op sensation en tomorrowland interesseerden me echt geen moer... Dat laat me volledig koud of daar nu geschminkte poppen rondlopen, of ze daar nu aan een miljoen vuuwerk afschieten etc...
Bovendien is het niet eens indrukwekkend.
Goeie Dj's, goe geluid en goeie lichten... Das wat een feest maakt voor mij :) |
|
|
| diddi |
Verbazend toch dat het geluid tijdens grote events soms de wensen over laat... das toch het belangrijkste naast de lichten. imo zelfs het belangrijkste! Huurt ge een firma in die daar professioneel mee bezig is (of ge doet het zelf) en het loopt nog fout. bende amateurs :rolleyes:
Ik herinner me ook iets met Darcon tijdens x years Illusion...
We want the sound quality of dancing Extreme!!! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|