return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 
Antwerp is still burning ???

Antony
hou het maar gewoon in antwerpen :o en waarom geen 2de outdoor event naast tomorrowland? hoeveel kennen ze er in nederland. die mannen hoor ik toch ni klagen... en anders is het sportpaleis ideaal aangezien da 3 minuutjes rijden ver is :D volgend jaar ook een baby-sportpaleis die je zou kunnen gebruiken als 2de main-stage ofzo.

en waarom niet in het centraal station? happy 5 had daar toch ook koppel serieuze ruimtes.

ach, zolang de line-up maar goed is :)
Dark Apostle
Ik vond AiB knusser dan Tomorrowland en het is was van 's avonds tot 's morgens en John 'OO' Flemming sloot toen af en als je dan het zonnetje terug ziet opkomen :crazy:

Fuiven tot de zon opkomt is imo toch een andere ervaring dan fuiven tot de zon ondergaat.
Bertn
liever een concept met een sterke line-up en prima sfeertje dat geen AIB noemt, dan een nieuw soort kutevent dat ze gemakshalve de naam AIB meegeven omdat dat bij velen bekend in de oren klinkt:)

En plz, laat AIB terug indoor zijn, dat zou fantastisch zijn:D
Devilex
Idd want als TL en AIB te snel op elkaar gaan volgen dan zal dit voor beiden niet echt goed zijn. Trouwens hoe later op 't jaar hoe meer kans op slecht weer. En een outdoor brengt ook weer extra kosten mee.
djcresto
aib in de voormalige gebouwen van de Gazet van Antwerpen? Brussels is burning was trouwens een zeer vet feest. Vorst Nationaal vond ik echt wel een goeie locatie.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium