return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 
Antwerp is still burning ???

1Million$shot
quote:
Originally posted by FenixStyle
Heb in mijn vriendenkring zowat drie mensen die naar trance luisteren. Een daarvan woont vlakbij en speelt wel altijd taxi. Maar nadeel is dat het qua uitgaan echt ne droogstoppel is. Bij Jonas en Markus stond hij bijv ergens in een hoekje achteraan wat te kijken. Het uitbundigste wat ge van hem kunt verwachten is ff de armen in de lucht steken... :D Andere kameraad heeft omwille van posten op het werk minder tijd om overal naar toe te gaan.. En de derde is dan wel iemand die graag overal naar toe wil en ook uit de bol zal gaan, alleen heeft hij nogal een slecht jaar achter de rug op school waardoor hij deze zomer nergens mee naar toe mag tot na z'n herexamens.. ;)

Enja voor de rest heeft iedereen een "dorps-mentaliteit".. Alle fuiven afgaan hier in de buurt, waar telkens de zelfde muziek wordt gedraaid (dj's The Mix Project, wel gekend voor degenen die ook van de buurt zijn ;)). En dat is idd overwegend jump wat dan gedraaid wordt.. :whip:

Nog maar goed dat de Versuz hier op 30km vandaan ligt, anders viel er echt niks te beleven qua uitgaan.. ;) (ja en schiet me nu maar af voor die pro-Versuz uitspraak :D )

wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?
FenixStyle
quote:
Originally posted by 1Million$shot
wat is er mis met de Versuz? Zijn er dan andere clubs die zoveel beter zijn ?

Voor mij is er niks mis met Versuz.. Maar er zijn veel mensen die niks van Versuz moeten weten omwille van de muziek, vele show-elementen (snipperkes, zeepbellen, vuurwerk,...) en het hoge snobgehalte... Ok dat laatste klopt idd wel, maarja wat boeit mij dat wat anderen daar aan hebben...

En als het op vrouwelijk schoon aankomt, is Versuz dé absolute nr1 in Belgie :tongue3 :crazy: :cool:
FUSyke
Mailtje naar ID&T gestuurd en dit was het antwoord:

Aib plannen we zeker terug in de toekomst, maar wanneer is een open vraag, het
hangt vooral af om de geschikte locatie in het Antwerpse te vinden, en die is er
voorlopig gewoon niet... zowel niet in als outdoor. Outdoor is sowieso geen
optie omdat we nu Tomorrowland hebben en er daar al heel veel dj's staan, zodat
er bijna geen namen overblijven voor een 2de outdoorfestival (er staan ook heel
wat namen op andere festivals zoals ten days, pukkelpop...)

De komende evenementen zullen vanaf oktober worden aangekondigd op de website,
maar een jump event gaan we zeker niet doen
Dark Apostle
quote:
Originally posted by FUSyke

maar een jump event gaan we zeker niet doen

Ah nee, dat doet Q-dance al :p

Kzie al uit naar Qlimax...wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.
Vishnu
quote:
Originally posted by Dark Apostle
wel spijtig van geen AiB outdoor, sfeer was toch iets anders dan op TML, relaxter imo.

Inderdaad.. :(
AIB 04 Outdoor blijft voor mij het beste feest ooit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium