|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Over ID&T hoort ge mij niet klagen, maar wel over het geluid en als daar al niet over geklaagd mag worden. Dat is voor mij en de meesten hier wel de prioriteit. Als DJ X de subs heeft 'opgeblazen', dan zou daar toch (snel) iets aan gedaan moeten worden? :) |
+1 .. ging in de eerste plaats voor de muziek hoor.. en men deel van de set menno vs jonas is daardoor wel wat in het water gevallen.. een set die anders zo melodiek is werd nu gewoon 'overbass-ed'.. maar enfin :) gelukkig hebben ze dat toch nog in orde gebracht.. al heeft et wel lang geduurd :( |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by FredNova
Jongens toch :rolleyes:
Het geluid op de main gehoord? 'PERFECT'
En in de perfecto is het een dj die de subs heeft 'opgeblazen'...
de mensen van het geluid zijn altijd snel ter plaatse geweest om het nodige aan te passen of te vervangen
maar ik snap jullie wel, je moet toch over iets kunnen zagen he ;)
Blame it on id&t! |
Geen offense naar ID-T toe, eerder naar de "sound-masters". Kunnen ze daar dan geen beveiliging tussen zetten? |
|
|
| djcresto |
| Ik vond het geluid op tommorowland te stil. Ik hoorde er niks van bij mij thuis. Bende krabbers :o :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by ConFig
'overbass-ed' |
euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren... |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by FredNova
euh... het probleem was dat er geen lage tonen meer waren... |
wat was al het gedreun dan daar vanvoor? :/ die trilling ging overal door :/
tzijn toch lage tonen die een gedreun creeeren? Of is dat iets anders? :)
Als er iemand da kan uitleggen mag die da best eens uitleggen hoor, muziektechnische boel daar weet ik nie zoveel van :nervous: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|