|
|
| Shadowkid |
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.
Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. Hassen en Boussoufa voelden zich precies toch al vrij goed en zijn goede transfers, Leiva viel ook goed in, enkel spijtig dat Biglia al na 20 min gewisseld werd door het rood van Van Damme.
Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.
En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig :D Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden. |
|
|
| MikeVee |
| Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |
|
|
| FenixStyle |
| Genk zaterdag onverwachts toch goed gespeeld, ondanks de slechte voorbereiding.. Komende zaterdag bevestigen op het Lisp en dan op de derde speelde dé clash waar heel Genk al weken zit op te wachten, The Return Of Judas :whip: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Dit weekend werd ook de Belgische voetbalcompetitie opnieuw op gang getrapt, dus mss toch ff een nieuwe thread starten voor mensen die het voetbal een beetje volgen.
Mooie comeback meteen van Anderlecht. Echt wel een rare match, Van Damme meteen rood, De Man na 10 min opnieuw gebleseerd, Vercauteren die precies niet wist wie hij nu wou inbrengen... Het zou toch iig al een opsteker moeten zijn dat ze op Sint-Truiden kunnen terugkomen met 10 man. |
Inderdaad, het feit dat ze zo mooi teruggekomen zijn toont aan dat er toch méér in het Anderlechtse elftal zit dan enkel technisch talent. Het is goed om te zien dat er sinds lang ook terug vechtlust inzit :) (wat toch ook wel de titelambities van de spelers bevestigd)
| quote: | | Originally posted by Shadowkid Hopelijk is Pareja nu wel snel fit, want de verdediging kwam er niet echt goed uit. Ze zouden iig nog een rechtsback zoeken. |
Volgens den Herman wordt er uiteindelijk toch nog voor gezorgd :D Daar ben ik wel blij mee want dat zou volgens mij nog een bepalende factor kunnen worden om de 1ste of 2de plaats te pakken.
| quote: | Originally posted by Shadowkid Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.
|
Inderdaad een bijzonder mooie start van de Bruggelingen. Ik vond het maar een flets matchke, maar de score spreekt wel voor zich. Ze bewijzen nogmaals dat ze de goal vanuit elke hoek kunnen laten komen :)
Het wordt volgens mij een mooie strijd voor de titel tussen Anderlecht en Brugge (zoals elk jaar uiteraard). Maar al de rest laat het afweten, kijk maar naar standard. Met 1 (zwakke) spits kan je gewoon geen bedreiging vormen.:haha: |
|
|
| domineesje |
Brugge is ook vrij goed gestart met zijn 5-0, ma tis wel moeilijk in te schatten hoe sterk Gent was tov vorig jaar. Standard wel meteen verloren, ik zie die hun vorig seizoen niet meteen herhalen.
|
| quote: | Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |
kon nog beter maar het heeft m'n vrijdag wel wat meer kleur gegeven ;)
| quote: | Originally posted by MikeVee
Brugge, Brugge, Brugge Kampioen |
En eigelijk was deze speeldag al meteen ongeldig :D Er bestaat naar het schijnt een regel die zegt dat er in juli nog geen competitiematchen mogen gespeeld worden. |
waar heb je dat gelezen mss als ik straks even tijd heb wil ik daar wel eens naar googlen |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|