|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
In hun beste campagne haalde ze toch als ik me niet vergis in hun 1ste match (thuis) al een 1-0 overwinning tegen PSV. |
Eerste thuismatch idd, 2e match van die campagne. Eerste match was op uit op Man Utd, 5-0 verloren. Na PSV thuis was het dubbele confrontatie tegen Kiev, dan thuis met 2-1 gewonnen van Man Utd en laatste match was uit op PSV gaan winnen. Zo was het denk ik dat jaar.
Ik weet wel dat bv Beckham niet speelde tegen Anderlecht, in die thuismatch, maar het was zeker geen volledig B-team. Want ik dacht ze nog groepswinst wouden of zelfs nog niet mathematisch zeker waren. |
|
|
| Phortastic |
| Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel :) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Juist, zo was het idd. Kweet wel dat die match tegen PSV thuis ongelooflijk slecht was en een lucky goal heel opt einde viel :) |
Jup, echte kutmatch, en dan die goal op het einde van ik denk Dheedene. Een bal die afweek op/in de muur denk ik. En Van Bommel die dan na de match kwam klagen over het boerenkoolvoetbal enzo :) |
|
|
| Phortastic |
| Idd lol, kweet da ook nog heel goed :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
de wedstrijd van Brugge was maar zielig gisteren zenne, tegen ne tegenstander als Ruzomberok moeten ze normaal altijd winnen. Als ze Europees willen overwinteren zullen ze toch een niveau of drie beter moeten spelen ... gelukkig kan ik mij er aan optrekken dat Club altijd beter is tegen goei tegenstanders, en die zullen ze nu ook wel tegenkrijgen.
Zulte heeft dan weer voor ne 'stunt' gezorgd, tzal de Belgische coefficient alleen maar ten goede komen. De punten kunnen we in ieder geval goed gebruiken, voorlopig staat België op de tiende plaats en dat betekent dat België voor het seizoen 2007-2008 weer aanspraak maakt op ne rechtstreeks gekwalificeerde voor de CL.
en het 3-0 verlies van standard had ik voorspeld :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|